Naar de inhoud springen

Show Me More Money

De website van het boek 'Show Me The Money' van Marcel Beerthuizen

  • Home
  • Over de schrijver
  • Over het boek
  • Bestellen
  • Presentaties en workshops
  • Blog
Geplaatst op 11 september 201414 oktober 2014 door Marcel

H5: Op de koffie met Arnold Vanderlyde

Hoofdstuk 5 van Show Me The Money gaat, aan de hand van een praktijkvoorbeeld over Arnold Vanderlyde, over het positioneren van een ‘product’ en het geduld dat je soms moet hebben om een sterk merk te vermarkten.

Het leverde Arnold de hoofdrol op in een tv-commercial voor Douwe Egberts Mildcafé. En pakken met koffie…

http://www.showmemoremoney.nl/wp-content/uploads/2014/09/D.E._MILDCAFE_-_Arnold_Vanderlijde.mp4

Delen:

  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Pocket (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

Gerelateerd

CategorieënHet boek Tagsendorsements, sales, sportmarketing, strategie

Berichtnavigatie

Vorig berichtVorige H12: Het zijn geen sponsors, het zijn partners
Volgend berichtVolgende H16: Geloof hebben en er vol voor gaan

Verhalen

  • Het boek
  • Boekpresentatie Rijksmuseum
  • H9 Real Madrid uit, altijd lastig
  • ‘Inspirerend voor iedereen die op zoek is naar sponsors en andere fondsen om zijn dromen waar te maken.‘
  • H11 : Tafelazijn als tovermiddel

Show me more!

Ondersteund door WordPress